dilluns, 18 de gener del 2016

Carta de Raquel Ricart als lectors i lectores

Amigues i amics lectors, de terra endins i de mar enllà. Quina il·lusió tan gran, trobar un blog sobre la novel·la El temps de cada cosa.
Fa molt de goig tenir lectors fidels que se m'emporten allà on van. Gràcies, Max!
Quan era molt jove, vaig estar uns dies a Eivissa, en casa del germà d'un amic que hi vivia, però fa molts anys d'això. On pareu, exactament, l'escola?
Estic molt contenta i seguiré amb atenció tots els vostres comentaris lectors. No us faça res saber que els llig. Heu de ser completament lliures. 
Quan publiques un llibre i les persones comencen a llegir-lo, el llibre deixa de ser teu per convertir-se en el llibre de tots, que creix amb les lectures de cadascú.
Estic segura que aprendré molt amb vosaltres.
Vinga, doncs, comencem!

Una abraçada ben coral,

Raquel

1 comentari:

  1. Hola Raquel, gràcies per ser tan propera i donar-nos l'oportunitat de dirigir-nos a tu, són tantes les paraules que estic descobrint en el teu llibre que m'entusiasma i és sobre una d'elles que m'agradaria preguntar-te: "bona nit cresol", en català diem "bona nit cargol", però no sé si correspon al mateix significat, ja que en buscar en el diccionari, em tradueix com "llum d'oli", la qual cosa també té un bonic significat a l'hora d'anar a dormir.
    Una abraçada amb el meu agraïment,

    ResponElimina